2nd Level Support / AI-2709

Status: 
active
Location: 
80331 München
Start Date: 
2019-11-01
End Date: 
2020-01-31
Deadline: 
2019-10-04 13:45
Hours per day: 
8,00
Hours per week: 
40,00
Workload: 
100%
Total Hours: 
640
Assignment: 

Ihre Aufgabe:

  • 2nd Level Support
  • Troubleshooting
  • Bereitstellung und Verteilung von Software- und Applikations-Paketen (Ivanti, JAMF; AirWatch)
  • Erfahrungen im Scripting (Power Shell, VBScript)
  • Umsetzung der Kundenanforderung im Bereich Softwareverteilung
  • Incident Management und Service Request (2nd Level Support) im Microsoft - Client- und Servicebetriebssytemen
  • Selbstständige Dokumentation der durchgeführten Tätigkeiten in der internen KnowledgeBase und dem Ticketsystem (ITSM)
Requirements: 
  • Projekterfahrung in ähnlicher Position
  • Kenntnisse in der Verteilung von Software- und Applikations-Paketen
  • vorhanden (Ivanti, JAMF; AirWatch)
  • Kenntnisse im Ticketsystem
  • Wünschenswert sind Erfahrungen im Scripting (Power Shell, VBScript)

CV-Template

Use the chance to make your CV specific for each job posting. Make sure you have all the keywords in it they like to have and you can provide. In any case give a statement to each requirement.

JobPosting Application

Personal information
Please copy and give us a short statement on each requirement, as is required in our CV template. If you use your own CV please insert it in the upper part. Put all the keywords of the job posting, you can provide, at a prominent place in your CV, especially the project list. It will give you a much better chance!
Files must be less than 5 MB.
Allowed file types: txt rtf pdf doc docx.
Work Permit
If not - no problem - we'll organize one.
Recommendation