Service Delivery Manager / 3101-2 TF

Status: 
active
Location: 
70173 Stuttgart
Start Date: 
2018-02-12
End Date: 
2018-08-31
Hours per day: 
8,00
Hours per week: 
40,00
Workload: 
100%
Assignment: 

Background 

Für unseren deutschen Kunden mit Sitz in Stuttgart suchen wir eine Kollegin oder einen Kollegen mit außergewöhnlichen Fähigkeiten im Bereich des Service Managements.
Sein dynamisches Wachstum verlangt Geschwindigkeit, Qualität und Zukunftsorientierung. Dafür bringst Du jede Menge Erfahrung mit: Ob es um die Betreuung der Arbeitsplätze, die Gestaltung von effektiven Service-Prozessen oder um die fachliche Beratung im Bereich des Managements von Applikationen geht - alle Herausforderungen meisterst Du auf Basis Deiner tiefgreifenden Erfahrung.

Du kennst die Notwendigkeit der Standardisierung, aber Dein Herz schlägt für individuellen Service. Du kennst die Geschwindigkeit der Veränderung, aber Du setzt auf nachhaltige und zugleich zukunftsorientierte Lösungen. In komplexen Umgebungen implementierst Du die richtigen Prozesse und Tools, um Deinen Kunden rasch und auf hohem Niveau eine Lösung anbieten zu können.

Skills: SLA, Service Delivery Management, Service Management, Helpdesk

Requirements: 
  • SLA,
  • Service Delivery Management,
  • Service Management,
  • Helpdesk

CV-Template

Use the chance to make your CV specific for each job posting. Make sure you have all the keywords in it they like to have and you can provide. In any case give a statement to each requirement.

JobPosting Application

Personal information
Please copy and give us a short statement on each requirement, as is required in our CV template. If you use your own CV please insert it in the upper part. Put all the keywords of the job posting, you can provide, at a prominent place in your CV, especially the project list. It will give you a much better chance!
Files must be less than 5 MB.
Allowed file types: txt rtf pdf doc docx.
Work Permit
If not - no problem - we'll organize one.
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